Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen
naar info@fone4u.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het
mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook
mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese
Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://tracking.webwinkelkeur.nl/track/click/30189308/ec.europa.eu?p=eyJzIjoiakc5VE04YkttU0t1TEJYczZURHhEUUhDTTJvIiwidiI6MSwicCI6IntcInVcIjozMDE4OTMwOCxcInZcIjoxLFwidXJsXCI6XCJodHRwOlxcXC9cXFwvZWMuZXVyb3BhLmV1XFxcL29kclwiLFwiaWRcIjpcIjAyZDk1YjBlMGYwMzQ0YzBiNzYxNjVhMzY0M2VjZjkxXCIsXCJ1cmxfaWRzXCI6W1wiY2MyMmVjMTZmNzE3YzQ5MzY5OTNlNmY5OWQxNzZkNDcwNDY1MWExNVwiXX0ifQ.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij
om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

 

Menu